Mai jos sunt niște probleme notate de piloti de la Qantas (compania aeriana australiana) și solutiile inginerilor de la service.
(Problema=Problema semnalata de pilot, Raspunsul=răspunsul inginerilor.)
Problema:
— Cauciucul principal de pe stangă aproape ca trebuie schimbat.
Raspunsul:
— Aproape schimbat cauciucul principal de pe stangă.
Problema:
— Zborul ok, doar aterizarea automata cam dura.
Raspunsul:
— Aterizarea automata nu este instalata pe acest avion.
Problema:
— Joaca ceva la bord.
Raspunsul:
— Strans ceva la bord.
Problema:
— Gaze moarte pe parbriz.
Raspunsul:
— Comandat gaze vii.
Problema:
— Semn de o scurgere la echipament aterizare dreapta.
Raspunsul:
— Semn inlaturat.
Problema:
— Franele de frecare blocheaza valvele de viteza.
Raspunsul:
— Asta le este scopul.
Problema:
— Sistemul IFF inoperabil.
Raspunsul:
— Sistemul IFF intotdeauna inoperabil dacă este OFF.
Problema:
— Suspectez crapatura în parbriz.
Raspunsul:
— Suspectez ca ai dreptate.
Problema:
— Motor 3 lipsa.
Raspunsul:
— Gasit motor 3 pe aripa dreapta după ce l-am cautat putin.
Problema:
— Avionul merge caraghios.
Raspunsul:
— Aveștizat avionul sa stea drept, sa zboare cum trebuie, și sa ia lucrurile în serios.
Problema:
— Radarul tinta bazaie.
Raspunsul:
— Reprogramat radarul tinta sa cante cum trebuie.
Problema:
— Soricel la bord.
Raspunsul:
— Instalat pisica.
Problema:
— Zgomot de sub bord. Suna ca un pitic care bate ceva cu ciocanul.
Raspunsul:
— Confiscat ciocanul de la pitic.