Barbatul până în 20 de ani: Avion de Hartie
Numai zboruri rapide, de scurta distanta și foarte scurta durata.
De la 20 la 30: Avion de vanatoare
Intodeauna la post, 7 zile pe saptamana. Ataca orice obiectiv.
Capabil sa execute diferite misiuni chiar când acestea sunt la un interval scurt de timp.
De la 30 la 40: Aeronava comerciala
Mentine orare regulate. Deștinatii destul de cunoscute și de rutina.
Zborurile intodeauna ies la ora prevazuta, dar mai necesita mutari și adaptari care irita clienti.
De la 40 la 50: Aeronava comerciala pentru zboruri internationale.
Functioneaza la orele de lux. Deștinatii de inalt nivel cu rare abateri.
Clientela soseste cu mari sperante, la sfârșit iese obosita, dar satisfacuta.
De la 50 la 60: Aeronava cargo
Pregatiri intense și multa munca înainte de decolare. Odata în aer, manevreaza lent și ofera foarte puțin confort în timpul zborului.
Clientela este compusa în majoritate din valize și tot felul de vechituri.
De la 60 la 70: Deltaplan
Necesita conditii externe exceptionale pentru a-si lua zborul, o munca teribila pentru a decola, iar după aceea evita manevre bruste ca sa nu cada înainte de timp. După aterizare, demonteaza și strange tot echipamentul.
De la 70 la 80: Planor
Zboara uneori, dar numai ajutat. Repertoriul manevrelor extrem de limitat.
Odata ajuns la sol are nevoie de ajutor pentru a ajunge la hangar.
După 80: Aeromodel
Este doar decorativ, de functionat nici nu se mai pune problema..