Schimb de mesaje intre piloti, tehnician și secund, notate în jurnalul aeronavelor:
— P: Cauciucul principal de pe stangă aproape ca trebuie schimbat.
S: Aproape schimbat cauciucul principal de pe stangă.
— P: Zborul ok, doar “aterizarea automata” cam dura.
S: “Aterizarea automata” nu este instalata pe acest avion.
— P: Joaca ceva la bord.
S: Strans ceva la bord.
— P: Gaze moarte pe parbriz.
S: Comandat gaze vii.
— P: Semn de o scurgere la echipament aterizare dreapta.
S: Semn inlaturat.
— P: Franele de frecare blocheaza valvele de viteza.
S: Asta le este scopul.
— P: Sistemul IFF inoperabil.
S: Sistemul IFF intotdeauna inoperabil dacă este OFF.
— P: Suspectez crapatura în parbriz.
S: Suspectez ca ai dreptate.
— P: Motor 3 lipsa.
S: Gasit motor 3 pe aripa dreapta după ce l-am cautat putin.
— P: Avionul merge caraghios.
S: Avertizat avionul sa stea drept, sa zboare cum trebuie, și sa ia lucrurile în serios.
— P: “Radarul tinta” bazaie.
S: Reprogramat “radarul tinta” sa cante cum trebuie.
— P: Soricel la bord.
S: Instalat pisica.
— P: Zgomot de sub bord. Suna ca un pitic care bate ceva cu ciocanul.
S: Confiscat ciocanul de la pitic.