O doamna în vârsta a murit în ianuarie, dar Banca BCR a continuat sa o taxeze pentru lunile februarie și martie cu taxele de administrare pentru cardul sau de credit, la care a adaugat taxe de intarziere și alte comisioane lunare.
Balanta contului a ajuns astfel de la 0 la aproape 60 dolari.
Nepotul raposatei suna la banca sa rezolve problema:
Nepotul: V-am sunat sa va spun ca bunica mea a murit în ianuarie.
BCR: Contul nu a fost inchis, iar taxele de intarziere și comisioane se aplica în continuare.
Nepotul: Poate ar trebui sa trimiteti contul catre recuperare.
BCR : Deja am facut acest lucru, de vreme ce au trecut două luni.
Nepotul : Ce vor face cei de acolo când vor afla ca este moarta?
BCR: Vor raporta contul diviziei fraude sau catre biroul de credit, sau poate ambele lucri.
Nepotul: Credeti ca Dumnezeu se va supara pe bunica mea?
BCR : Pardon?!!!
Nepotul: Ati inteles ce v-am spus eu, partea cu faptul că a murit?
BCR : Domnule, trebuie sa vorbiti cu supervizorul meu.
Supervizorul preia discutia cu clientul
Nepotul : V-am sunat sa va spun că a murit în ianuarie.
BCR : Contul nu a fost inchis și taxele de intarziere și comisioane se aplica în continuare.
Neputul: Vrei sa spuneti ca veti recupera banii din proprietatile ei?
BCR: Sunteti avocatul ei?
Nepotul : Nu, nepotul.
Ii da datele de contact ale avocatului
BCR: Puteti sa ne trimiteti un fax cu certificatul ei de nastere?
Nepotul : Da.
După ce îi trimite faxul:
BCR : Sistemul nostru nu este setat pentru aceasta situatie, moartea. Nu știu cu ce pot sa va ajut mai mult.
Nepotul : Dacă reusiti sa rezolvati situatia ar fi perfect. Dacă nu, puteti continua sa o taxati. Nu cred ca o mai deranjeaza.
BCR : taxele de intarziere și comisioane vor continua sa se aplice.
Nepotul: Vreti noua ei adresa la care sa trimiteti facturile?
BCR Ne-ar ajuta.
Nepotul : Cimitirul Sf. Vineri, alea 29, lotul nr. 69.
BCR: codul postal va rog!