Atunci când camera de filmat se oprește pe un prim-plan al unui sportiv, el tocmai va scuipa.
Atunci când camera de filmat se oprește pe un prim-plan al unui sportiv, el tocmai va scuipa.
Jurnalul unui om fericit: Prima zi: Sex. A 2-a: Sex. A 3-a: Sex. Sex. A 4-a: Sex. A 5-a: Sex. Sex. A 6-a. Mult sex. A 7-a: Foarte mult sex. … A 28 zi: ciclul. În sfârșit îmi odihnesc organele genitale. Jurnalul unui om nefericit: Prima zi: Sex. A 2-a: Sex. A 3-a: Sex. Sex. […] (...)
Un bețiv care raspandea un miros ingrozitor, de bautura ieftina, și care avea un sac și un ziar vechi, se urca în autobuz și se aseaza lângă un preot cu un aspect foarte onorabil. Apoi scoate din sac o sticla de bautura aproape goala, din care bea pina la ultima picatura, după care începe sa […] (...)
Un tip cu probleme sexuale vine la doctor. — Doctore, nu mi se mai scoala! — Ti-as da ca la toți niște pastile, dar odată ce-mi ești prieten, vreau sa știi ca problema ta e de ordin psihic. Iti recomand sa te duci la balet, sa te uiti la picioarele zvelte ale balerinelor și sa […] (...)
Diriginta lui Bulă il cheama pe taica-sau la scoala.- Domnule Bulă, nu mai știu ce să mă mai fac cu fiul dumneavoastră! Nu chiuleste, dar și dacă vine la scoala, tot degeaba vine! în clipa de fata e potential corigent la 4 materii, deci din nou repetent! — Doamna diriginta, va multumesc pentru avertisment. Ajung […] (...)
Un reporter CNN izbuteste sa treaca de granita în timpul razboiului din Kosovo și este martorul unui grup de refugiati albanezi care fugeau în Macedonia. Grupul avea câteva persoane, dar femeile mergeau la aproximativ 10 metri în fața celor 2 bărbați albanezi. Ia te uita, ce traditie interesanta la musulmanii astia, lasa femeile sa mearga […] (...)
Garcea oprește un autoturism, cere actele soferului, hotarit sa-i gaseasca orice cusur masinii. Soferul este cu acte în regula, iar mașina este pusa la punct. Pina la urma, Garcea întreabă: — Dacă mergi noaptea pe un drum în afară orasului și vezi niște lumini puternice, ce este? — Un vehicul, răspunde soferul. — Nu, ma, […] (...)