Prima prezenta Citroen în WRC a avut loc în anul 1986, cu un Citroen BX 4TC pregatit pentru Grupa B. Ulterior, constructorul francez a aruncat în lupta o serie de kit-car-uri, iar în 2001 a finantat echipa de fabrica Citroen, care inregistreaza victorii și astazi.
Prima fabrica Fiat avea 150 de angajati și a fost fondata în anul 1900 în Corso Dante. În anul deschiderii oficiale, fabrica a produs 24 de unitati. În acest moment, Grupul Fiat are peste 220.000 angajati, dintre care jumatate lucreaza în afara Italiei. În 1921, muncitorii au preluat controlul fabricilor Fiat și au ancorat un steag comunist deasupra acestora. În semn de protest, Giovanni Agnelli si-a dat demisia.
In anul 1933, sigla Alfa Romeo a fost inlocuita pe monoposturile de curse cu un calut, acesta devenind ulterior cunoscuta sigla Ferrari. Schimbarea a survenit dupa ce Institutul pentru Reconstructia Industriala a achizitionat compania Alfa Romeo și a anuntat ca marca va parasi circuitele și se va concentra pe automobilele de productie.
Ferrari construieste doar 14 masini pe zi.
Ulrich Bez, actualul presedinte al Aston Martin, a fost director tehnic la Porsche și a creat modelul Porsche Panamericana.
Motoarele Ferrari au fost utilizate și în alte automobile. Astfel, Lancia Stratos, Lancia Thema 8.32 și Fiat Dino au utilizat propulsoare create la Maranello de catre Ferrari.
Pe piata din Japonia, Nissan colaboreaza prin parteneriate de tip joint-venture cu producatori precum Suzuki și Mitsubishi, dar și cu Mazda, Subaru și Isuzu. În China, Nissan construieste automobile alaturi de Dongfeng Motor Group.
Automobilul din anii 30 nu mai seamana deloc cu cel de dinaintea primului razboi mondial. Constructorii puneau mare accent pe confort, adaugand accesorii precum aprinzator de tigari, lumina în interior, stergatoare electrice sau mecanice, oglinda retrovizoare, semnalizatoare de directie, roata de rezerva, iluminarea numerelor de circulatie, etc., lucruri ata de banale în ziua de azi.