In anul 1915, dupa ce Nicola Romeo achizitioneaza marca italiana și isi lipeste numele de cel al marcii, nou-nascutul Alfa Romeo se implica timp de cativa ani exclusiv în constructia de echipament militar. Productia de automobile a fost sistata pentru a putea concentra toate eforturile fabricii în aceasta directie.
In anul 1899 Camille Jenatzy stabileste primul record de viteza, depasind 100 Km/h, cu un automobil actionat de un motor electric.
Semafoarele de trafic erau folosite inainte de aparitia motoarelor. Luminile de trafic erau folosite inainte de aparitia motoarelor. În 1868, o lanterna cu semnale rosii și verzi era folosita la intersectiile din Londra pentru a controla fluxul de trasuri și pietoni. Cand masinile cu motor au fost introduse în SUA la sfarsitul anilor 1890, ofiterul de politie William Potts a folosit semnalele de cale ferata pentru traficul stradal, adaugand lampi de chihlimbar. Lampile sale electrice au fost instalate în 1920 în Detroit, Michigan, SUA. Erau controlate manual. Primul semafor automat de trafic a fost inventat mai tarziu în 1920 de Garrett Morgan și folosit în Cleveland, Ohio, SUA
Inca de la inceput, gama Nissan includea atat autoturisme, cat și camionete și pick-up-uri.
Primele autoturisme Dacia 1300 aveau frana de mana amplasate în bord.
Scaunele din automobilele Mercedes-Benz sunt proiectate cu ajutorul specialistilor în ortopedie. Astfel, acestea ofera sprijinul necesar pentru genunchi, rinichi și spate. În plus, arcurile scaunelor din modelele clasice Mercedes-Benz au fost proiectate în concordanta cu cele folosite la suspensie, pentru a evita micile "zgaltaieli" care duc la oboseala muschilor și disconfort.
In 1946 au fost introduse primele geamuri electrice, iar dupa 10 ani pe modelele de serie si-a facut aparitia și inchiderea centralizata.
In Mexic Dacia Logan se numeste Nissan Aprio.
Corporatia Toyota detine cinci marci: Toyota, Lexus, Scion, Hino și Daihatsu. Marca Hino este distribuita doar în Japonia, marca Scion este destinata doar Satelor Unite, iar marca Daihatsu produce atat autovehicule compacte, cat și motoare industriale.
Toate modelele Dacia sunt produse pe o singura linie de productie. Aceasta linie are o lungime de 1.100 metri și se misca incontinuu. Linia nu este oprita decat daca intervine o problema cu vreun automobil. Bineinteles, Dacia nu produce trei modele diferite unul dupa altul, ci produce un model în "rafale" de 15-20 unitati.
Toyota Prius nu are pedale propriu-zise de frana și acceleratie. Elementele pedalierului sunt de fapt doua piese care seamana cu pedalele conventionale, dar sunt controlate prin intermediul curentului electric. Frana și acceleratia sunt aplicate în mod electronic.