Implicarea fratilor Renault în motorsport a fost curmata brusc în 1903, cand Marcel Renault a murit într-un accident în cursa de la Paris-Madrid. De atunci, Louis Renault nu a mai concurat în nici o cursa, dar a construit în continuare modele pentru competitii.
Dupa ce un airbag se declanseaza, azotul iese prin orificiile speciale din materialul textil din care acesta este produs. Particulele de praf care apar la nivelul airbag-ului ulterior dechiderii acestuia nu sunt iritante decat daca pasagerul ramane mult timp cu geamurile inchise dupa impact. În principal, "praful" este de fapt pudra de talc și are rol de lubricant pentru ca deschiderea airbag-ului sa aiba loc usor și rapid. Singurii pasageri care pot sa aiba reactii negative sunt astmaticii, care pot sa sufere un atac daca inhaleaza pudra.
Desi compania se numea Skoda, toate modelele fabricate pana în anul 1929 si-au pastrat denumirea Laurin & Klement. Ulterior, toate modelele fabricate de companie au fost vandute sub marca Skoda. Totusi, în anii care au urmat dupa preluarea facuta de Volkswagen, unele modele Skoda au primit și indicativul Laurin&Klement, acordat versiunilor de echipare de varf.
Incepand cu anul 1903, Henry Ford a demarat productia primelor sale automobile. Fondatorul companiei a decis ca primele modele sa fie botezate în ordine alfabetica, dintre toate acestea cel mai popular fiind Model T, asamblat intre anii 1908 și 192Succesul a fost atat de mare, incat cei aproape 20 de ani de existenta ai automobilului au consemnat 16.5 milioane de exemplare livrate în Statele Unite. Pretul perceput de Henry Ford pentru Model T a fost unul accesibil, chiar și pentru muncitorii propriei uzine.
Masinile Mercedes sunt numite dupa numele unei fete austriece. În 1897, omul de afaceri austriac Emil Jellinek, a calatorit de la casa sa din Nisa, Franta pentru a cumpara o masina de la fabrica Daimler din Cannstatt, Germania. La intoarcerea sa pe riviera franceza, masina sa sport Daimler Phoenix a facut atata senzatie incat s-a decis sa participe la concursul local, sub numele "Mercedes" dupa fiica sa favorita de 9 ani. Intelegand potentialul de afaceri al noii masini, nu numai ca a mai comandat inca 36 de masini, dar si-a asigurat și franciza pentru a le vinde în alte cateva tari. Gottlieb Daimler a fost de acord și sa fie vandute sub numele "Mercedes". Marca "Mercedes" a fost inregistrata dupa moartea lui Daimler, în 1900 iar steaua în 3 colturi a devenit marca inregistrata. Daimler a desenat odata emblema pe o carte postala catre sotia sa, steaua simbolizand cresterea afacerii în transporturi pe pamant, pe mare și în aer. Pentru Karl Benz, a fost simplu sa dea un nume pentru automobilul sau: si-a inclus numele într-o roata dintata simbolizand soliditatea tehnologiilor sale din Mannheim. Roata dintata a devenit mai tarziu o cununa de lauri. Dupa primul razboi mondial companiile lui Daimler și Benz au lucrat impreuna, facandu-si în general reclama pe aceleasi afise. S-au amestecat în 1926, combinand cununa de lauri cu steaua în 3 colturi ca marca inregistrata. În mod interesant, cu toate ca Gottlieb Daimler și Karl Benz au fost doi dintre pionierii majori în industria de automobile, probabil nu s-au intalnit niciodata, cu toate ca traiau la numai 100 km unul de altul, în Germania. Daimler a murit în 1900. Daimler-Benz a fuzionat în 1926.
In anul 1950, Toyota a trecut prîntr-o criza financiara interna. Japonezii au infiintat atunci Toyota Motor Sales Corporation, divizie care se ocupa de problemele de marketing ale companiei.
Citroen DS a aparut în 1955, fiind primul model cu frane pe disc din lume, de asemenea, avea faruri adaptative. 50 de ani mai tarziu, functia asta e în continuare o optionala adresata clasei de luxsi mai avea destule altele, supensie independenta hidropneumatica. În schimb nu aveacric! daca faceai pana, reglajul suspensiei permitea ridicarea exagerata a masinii, se baga un fel de capra sub masina și se incepea operatiunea de schimbare a rotii.
Istoria Harley Davidson a inceput acum peste 100 de ani, cand acest popular brand de motociclete a inceput sa se dezvolte plecand de la diverse modalitati de imbunatire a bicicletelor, unul dintre cele mai populare mijloace de transport în perioada respectiva. Inceputul secolului xx a fost o perioada a inventiilor și în aceasta perioada doi tineri antreprenori William Harley și Arthur Davidson care au facut echipa și au hotarat sa transforme obsinuita bicicleta. cu ajutorul fratilor lui Arthur, Walter și William, în 1903 au vazut lumina zilei primele trei motociclete Harley Davidson.
Modelul Renault 9 și succesorul sau, Clio, au fost alese "Masina Anului în Europa" în anii 1981, respectiv 1990. Cel de-al treilea model Renault care primeste aceasta titulatura este Scenic, în anul 199Renault Megane 2 a primit și el acest titlu, dupa ce a fost lansat în anul 200Cea de-a treia generatie a lui Clio continua succesul lansat de modelul Renault 9 și castiga "Masina Anului în Europa" în anul 2005.
In anul 1912 se introduce sistemul de pornire automata prin demaror, care se va generaliza.
MINI este prima masina cu motor transversal.