Enzo Ferrari a inceput sa poarte ochelari de soare în public în anii 1950 și a continuat sa faca acest lucru pana la sfarsitul zilelor sale, chiar daca tinea un interviu la interior. Acest lucru avea scopul de a contribui la imaginea sa enigmatica.
Traditia bataii cu sampanie de la sfarsitul unei curse a debutat în 1966, dupa ce Ford GT40 a castigat locurile 1, 2 și 3 la Le Mans.
Odata formata compania cu numele sau, Henry Ford s-a retras un an mai tarziu din cauza divergentelor formate intre el și conducere. În 22 august 1902, acea companie si-a schimbat numele în Cadillac Automobile Company. Un an mai tarziu, Ford Motor Company era fondata de catre grupul Malcomson..
Koenigsegg CCXR detine recordul pentru automobilele în productia de serie în ceea ce priveste raportul putere/greutate, cu o proportie de 1,26 kg/CP. Bolidul suedez poate fi alimentat cu biofuel E85, livrand 1.018 CP (pentru benzina normala puterea este de "doar" 888 CP, iar coeficientul putere/greutate este de 1,44 kg/CP).
Ford Model A, a fost prima masina produsa de Ford Motor Company, productie care a inceput în 1903. Dr. Ernst Pfenning din Chicago, Illinois a fost primul proprietar al unui Model A în 1903 pe 23 Iulie.
Spyker este constructorul auto care a introdus în productie primul model echipat cu un propulsor cu sase cilindri, tractiune integrala permanenta și frane pe toate cele patru roti. Lansat în 1903, modelul 60/80 HP a revolutionat apoi și designul, introducand în 1905 grila rotunda a radiatorului.
Cea mai mica masina cu patru usi din lume a fost modelul Peugeot 104, care a fost lansat în 1972.
Cea mai scumpa masina de serie din lume este Bugatti Veyron, care costa 1,700,000 de dolari.
Airbag-ul nu a fost vazut ca un element de siguranta complementar centurii de siguranta. Inventatorul airbag-ului l-a gandit initial în scopul declarat de a inlocui centurile, considerate extrem de putin confortabile.
Stergatoare de parbriz au fost inventate de Mary Anderson, care în 1905 a dezvoltat un sistem mecanic de curatire a parbrizului.
Mercedes a creat doua modele experimentale cu motor Wankel. Acestea aveau numele de cod C111 și au fost create în 1969 și 197In urma testelor, Mercedes a decis sa se concentreze asupra dezvoltarii propulsoarelor diesel.