Activităţile legate de promovarea vânzărilor, publicitate, relaţiile publice, promovarea directă şi forţa de vânzare?
Ştiinţa care se ocupă cu măsurarea, evaluarea, cunoaşterea, gestiunea şi controlul activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, precum şi a rezultatelor obţinute din activitatea persoanelor fizice şi juridice?
Suma estimată pentru care un activ ar putea fi schimbat la data evaluării, între un cumpărător hotărât să cumpere şi un vânzător hotărât să vândă, într-o tranzacţie liberă (nepărtinitoare), după o comercializare în cunoştinţă de cauză, prudent şi fără constrângere?
Canal online de advertising prin care un comerciant (advertiser) plăteşte unul sau mai mulţi afiliaţi (publisher) pentru cumpărarea sau completarea unui formular de către un vizitator?
Fenomen economic care reprezintă opusul inflaţiei, caracterizat prin scăderea preţurilor bunurilor şi serviciilor?
Sumă de bani cerută de un vânzător pentru un produs, serviciu, sau suma valorică la care un consumator renunţă în schimbul achiziţionării unui produs sau serviciu?
Termenul întrebuinţat pentru a descrie un proces multicauzal care are drept rezultat faptul că evenimente care au loc într-o parte a globului au repercusiuni din ce în ce mai ample asupra societăţilor şi problemelor din alte părţi ale globului?
Combinaţie între economie, matematică şi statistică?
Sistem de organizare comercială, persoană juridică, căreia statul îi conferă autoritatea legală de a acţiona ca un tot, ce poate încheia contracte şi poate avea bunuri în proprietate?
Ansamblu de instrumente calitative şi cantitative de control care sunt introduse pentru coordonarea informaţiilor şi pentru sprijinirea proceselor de decizie, mai precis pentru management?
Bun care este de preferinţă consumat, în loc să fie folosit la producerea unui alt bun?