Istoria logo-ului Ford este la fel de stufoasa ca cea a brandului
EduCultura → Curiozități - Stiati Ca?! → StiațiCă: Auto-Moto Clasificare: Stiați Că... Tematică: Diverse
Istoria logo-ului Ford este la fel de stufoasa ca cea a brandului
Cea mai vanduta masina a tuturor timpurilor este o Toyota. Modelul Corolla a fost vandut în 32.5 milioane de exemplare, prima generatie fiind introdusa în 196In 2007, un nou Corolla era produs la fiecare 23.2 secunde (...)
Desi infatisarea leului de pe sigla Peugeot a fost schimbata de-a lungul timpului, acesta a ramas simbolul marcii frantuzesti. Leul Peugeot a primit modificari subtile de-a lungul anilor, care au implicat adaugarea unor umbre și crearea unui profil mai deosebit (...)
Intre anii 1976 și 1980, modelele fabricate de Isuzu erau vandute sub sigla Opel pe unele piete, fara ca intre masinile fabricate de cele doua marci sa existe vreo legatura (...)
Enzo Ferrari avea o companie privata intitulata Auto Avio Costruzione, care a construit un model sport bazat pe componente Fiat (...)
Odata formata compania cu numele sau, Henry Ford s-a retras un an mai tarziu din cauza divergentelor formate intre el și conducere. În 22 august 1902, acea companie si-a schimbat numele în Cadillac Automobile Company. Un an mai tarziu, Ford Motor Company era fondata de catre grupul Malcomson. (...)
Dacia este obligata sa asigure piese de schimb pentru modelele sale pentru inca opt ani din data incheierii productiei (...)